Wędrówka Głównym Szlakiem Beskidzkim

W ub.roku szkolnym ( 2016/17 ) rozpoczęliśmy wędrówkę Głównym Szlakiem Beskidzkim.

I etap zaczęliśmy od Wołosatego w Bieszczadach i zakończyliśmy w Dukli w Beskidzie Niskim. W rajdzie wzięło udział 28 uczniów. Organizatorem była Maria Bielińska zaś drugim opiekunem Weronika Wąsiakowska, która fantastycznie sprawdziła się w tej roli.Jaka była atmosfera najlepiej pokażą zdjęcia! Oczywiście fantastyczna i pouczająca!

II etap GSB zrobiliśmy wiosną tego roku tzn. od 20 do 26 maja 2017r. Nocą 20 maja dotarliśmy do schroniska w Chyrowej w Beskidzie Niskim skąd następnego dnia rozpoczęliśmy wędrówkę szlakiem czerwonym GŁÓWNEGO SZLAKU BESKIDZKIEGO. W rajdzie wzięło udział 28 osób. W tym 6 absolwentów. Jak ważne jest posiadanie mapy i kompasu dowiedzieliśmy się już pierwszego dnia. Pochmurno, deszczowo i zgubiliśmy szlak, ale prawidłowe odczytanie mapy z kompasem i powrót do punktu wyjścia pozwoliło nam trafić na trasę. Lekcja uważności!
 Przeszliśmy Beskid Niski z kolejną lekcją! Pokory! Tak, tak! Niby góry niskie, ale za to jakie przewyższenia! Ludzie, którzy uważali się za silnych dostali nieźle w kość! Pokonywaliśmy krzaki i bagniste tereny! Wciąż towarzyszyła nam lekcja uważności. Oto zdjęcia, które mówią jak było: